2019-03-29 Produkty

Pogotowie serwisowe Alfa Laval Marine 24/7

Przestój w pracy statku jest kosztowny, a więc czas ma kluczowe znaczenie, gdy dochodzi do sytuacji awaryjnej. A jeśli dochodzi do niej poza godzinami pracy przypisanego Państwu biura handlowego Alfa Laval, to po prostu nie ma czasu do stracenia.

Z tego powodu postanowiliśmy zaoferować Państwu możliwość bezpośredniego dostępu do naszego doświadczonego międzynarodowego zespołu serwisu morskiego.

Co oferujemy

Jako uzupełnienie dotychczasowych sposobów uzyskania wsparcia naszego serwisu, uruchomiliśmy dla Państwa gorącą linię 24/7: całodobowo czynny telefon +46 4636 7700 i stale obserwowaną pocztę mailową marine.service@alfalaval.com. Dzięki temu w przypadku awarii i jednoczesnego braku kontaktu z przypisanym biurem Alfa Laval, możecie Państwo skorzystać z dostępu do naszego zespołu międzynarodowego, który udzieli fachowej porady, zdalnie rozwiąże problem lub zorganizuje serwis wyjazdowy.

Państwa zgłoszenie na gorącą linię, będzie obsługiwane przez eksperta technicznego w jednym z naszych punktów serwisowych w trzech regionach świata, w zależności od pory dnia: Ameryka Północna + Południowa; Europa + Środkowy Wschód + Afryka; Azja. Zgłoszony problem od początku będzie dokumentowany i przekazywany w ramach całej organizacji Alfa Laval, co pozwoli na jego sprawne rozwiązanie bez konieczności ponawiania zgłoszenia.

Mówiąc w skrócie, dzięki gorącej linii, możecie Państwo w przypadku awarii łatwo i całodobowo skontaktować się z naszym międzynarodowym serwisem morskim, uzyskać bezpośrednie wsparcie i szybciej powrócić do normalnej pracy.

Korzyści

  • Łatwy dostęp do międzynarodowego serwisu
  • Zawsze znany adres / telefon kontaktowy 
  • Jednorazowe zgłoszenie awaryjnej sytuacji – dokumentacja przekazywana wewnętrznie do odpowiedniej załogi
  • Rozpoczęcie właściwej procedury bez opóźnień 
  • Szybsze wznowienie pracy

Pobierz ulotkę opisującą usługę w ramach pogotowia serwisowego Alfa Laval.

IMS