Maksymalizacja czasu pracy dzięki usługom IoT Alfa Laval.
Usługi IoT Alfa Laval umożliwiają zdalne wsparcie i predykcyjne utrzymanie ruchu wirówki dekantacyjnej, zapewniając niezawodny czas pracy, wysoką wydajność i niskie koszty serwisu. Dowiedz się więcej o usługach IoT Alfa Laval dla wirówek dekantacyjnych do zastosowań w przemyśle spożywczym w poniższych sekcjach lub skontaktuj się z nami w celu omówienia najlepszej kombinacji dla Twojego zakładu.
Monitoring stanu technicznego
System monitorowania stanu pomaga zabezpieczyć i wydłużyć czas pracy.
Zdalne wsparcie i monitoring
Szybsze, bardziej precyzyjne rozwiązywanie problemów i szybszy powrót do serwisu.
IoT rewolucjonizuje przemysł spożywczy
Internet rzeczy (IoT) to termin zbiorczy dla szerokiej gamy nowych technologii cyfrowych, które umożliwiają firmom przetwórczym i produkcyjnym połączenie różnych systemów produkcyjnych i kontrolnych w celu zwiększenia wydajności i wartości dla klienta. IoT jest jednym z fundamentów Przemysłu 4.0, czwartej rewolucji przemysłowej (pierwsze trzy rewolucje to wprowadzenie pary, elektryczności i elektroniki). Przemysł 4.0 łączy w sobie IoT, nowe metody produkcji, sztuczną inteligencję, systemy wizyjne, itp. i w najbliższych latach zrewolucjonizuje wszystkie rodzaje zakładów produkcyjnych i przetwórczych. Alfa Laval bierze aktywny udział w tym rozwoju. Dzięki naszym usługom IoT dla zakładów produkujących żywność i napoje, nasi klienci zyskują nowe możliwości zwiększenia niezawodności działania i wydajności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów obsługi. Alfa Laval intensywnie inwestuje w badania i rozwój i w miarę postępu technologicznego będzie wprowadzać nowe usługi IoT.
Zdalne wsparcie i monitoring
Dzięki Zdalnemu Serwisowi i Monitorowaniu Alfa Laval otrzymujesz najszybsze i najlepsze wsparcie ze strony ekspertów Alfa Laval, gdy potrzebujesz pomocy w rozwiązywaniu problemów, planowaniu serwisu i optymalizacji procesu. Twój dekanter jest podłączony do systemu monitorowania Alfa Laval poprzez bezpieczne połączenie internetowe, co umożliwia naszemu personelowi zdalny dostęp do danych technicznych i wsparcie w najlepszy możliwy sposób.
Szybka i fachowa pomoc
Zdalne wsparcie i monitoring pozwala naszym inżynierom serwisowym monitorować stan wirówki dekantacyjnej natychmiast po wezwaniu ich do pomocy. Minimalizuje to czas potrzebny na analizę sytuacji i wysłanie części zamiennych w przypadku, gdy dekanter wymaga naprawy lub serwisu.
Zdalny dostęp
Dodatkowo, funkcja Zdalnego Wsparcia i Monitoringu daje dostęp do wirówki dekantacyjnej poprzez interfejs na portalu serwisowym Alfa Laval. Ułatwia to analizę danych operacyjnych i optymalizację pracy, a także porównanie różnych wirówek dekantacyjnych i instalacji. Istnieje również możliwość wysyłania alarmów za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.
Korzyści
- Wsparcie ekspertów Alfa Laval
- Szybsze i dokładniejsze rozwiązywanie problemów
- Szybszy powrót do serwisu w przypadku problemów
- Wysoka wydajność dzięki optymalizacji procesu
- Zdalny dostęp do swoich urządzeń, aby zobaczyć dane operacyjne
ConditionAlertTM
ConditionAlertTM jest systemem monitorowania stanu technicznego, który zapewnia niezawodny czas pracy wirówki dekantacyjnej Alfa Laval do żywności i napojów.
System w sposób ciągły monitoruje stan krytycznych elementów dekantera. Dane są przesyłane do centralnego serwera w celu analizy i w przypadku wykrycia jakichkolwiek anomalii, system alarmuje inżynierów serwisowych Alfa Laval, którzy oceniają sytuację i kontaktują się z klientem w celu zaplanowania serwisu na długo przed wystąpieniem jakichkolwiek problemów.
Korzyści
- Maksymalna niezawodność działania
- Możliwość optymalizacji interwałów serwisowych, a tym samym obniżenia kosztów serwisowania
Część umowy serwisowej
Usługi Connected Services oferujemy w ramach umowy serwisowej. Te dostosowane do potrzeb klienta pakiety usług mogą obejmować usługi z naszej szerokiej oferty i są objęte stałą opłatą roczną. W oparciu o priorytety i warunki klienta pomagamy znaleźć idealne rozwiązanie serwisowe.